Post by nosrocipersmou on Feb 7, 2022 17:22:13 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tasty Planet Forever ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tasty Planet Forever IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mer utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ Tasty Planet Forever 2022 version ▞▞▞
Tasty Planet Forever Märulimängud cmw
Det er greit, selv om det føles som om jeg må fullføre hvert nivå 100 prosent for å få nok mynter til å gå videre til den neste verden
Rart skummelt kult
Kontrollene er veldig dårlige
Et av favorittspillene mine har spilt fra Play Store til dags dato. Spillet i seg selv er morsomt, har en interessant kunststil, plager meg ikke med annonser, har konstant ingen popup-annonser og nivåene kan tjenes inn i stedet for å sitte fast bak en betalingsmur. MOBILSPILLUTVEKKERE TA NOTER. SLIK LAGER DU ET KVALITETSSPILL!
Jeg likte originalen til dette spillet, men på en telefon, med en kontroller som beveger seg rundt på skjermen mens du spiller, og gjør det nesten umulig å få poeng; jeg får 12000 på et nivå, og bc av negative poeng?? det gir meg -2k og det tar bare all moroa ut. kontrollene er ekstremt følsomme, men det kan du skru ned. vanskelig å bruke.
Tasty Planet Forever Darbības spēles tdf
Dette spillet er fantastisk, og jeg har blekkspruten, det jeg ikke liker er at jeg ikke får stjerner på alle nivåene
Jeg liker dette spillet, men jeg skulle ønske du ikke hadde så realistiske edderkopper for musenivået. Jeg er veldig araknofobisk, og det gjorde spillet mindre morsomt for meg
Det er for mye lønn å vinne
Ikke for morsomt vet ikke om du ville lage noe som ikke er morsomt og som krever mange tillegg akkurat som de andre spillene
Det er et bra spill og jeg elsker å spise verden, men jeg føler at noen av kevelene gjentar eller fortsetter for alltid
Jeg elsker dette spillet forteller deg historien hvor du skal dra og til og med hva du skal spise! og selv når du kommer til å hoste, advarer det deg.
Meh
Det er litt godt.
Dette spillet er veldig bra, og det er derfor jeg ga dette spillet 5 stjerner. Men jeg har bare to spørsmål: Hvordan får du edelstener?, og kan du sette en vanskelighetsgrad? Med enkel, medium, hard og pro? For nybegynnere som meg vil jeg bare kunne spille bedre PS. Kan du være så snill å lage et nytt spill snart?
Tasty Planet Forever Action qgum
Ikke som originalen, kreativ, men du kan ikke spille så mye i det hele tatt. ikke qs mye moro heller.
I, The One - Fun Fighting Game ஆக்ஷன் gjfk
Folk som sier Fjern timeren, Stopp. De kan ikke fordi alle de andre spillene har det, så hvis de fjernet det, ville de måtte fjerne det fra de andre spillene sine. Se for deg det som en dingolov
tar for lang tid å få stjerner
Tasty planet var alltid gøy, men en nedlastbar opplevelse var en god vei å gå. Flott grafikk, flere karakterer, vanedannende egenskaper, latterlige lyder og mer! SMAKKER PLANET FOR EVIGT!!!
Jeg elsker dette spillet så mye at jeg kan ikke tro det på en enhet Jeg er så takknemlig for dette spillet, jeg elsker det, vær så snill, lag flere nivåer og legg en kanin til det, takk.
det vil ikke tillate meg å spille
Dette er et flott spill Hvorfor ikke lage flere spill! :3 lag mer jeg venter :-)
Da jeg åpnet spillet. Etter en time da jeg åpnet den igjen ble jeg hacket!
Dette spillet er veldig morsomt jeg elsker at du er et dyr som spiser alt og å spise mennesker er morsomt og ser ut til at det er slik verden vil ende og min favoritt er klatten, men vær så snill, lag nye karakterer
Jeg elsker virkelig dette spillet min lille søster og jeg likte dette, vi kan spille sammen. Jeg elsker virkelig at det har et spiller 2-alternativ😊
sønnen min prøver å spille og på oppstartsskjermen krasjer det hele tiden. vennligst hjelp han elsker dette spillet.
veldig flott spill .. det brakte meg tilbake nostalgien med å spille velsmakende planet på pc da jeg var barn ... dessverre er det mange mikrotransaksjoner inne i spillet, men jeg anbefaler det på det sterkeste ❤
Tasty Planet Forever. Spis alt i verden ved å spille som en katt. Spill en blekksprut. Spill som en rotte. Spill som en bie. Spill som en hai. Spill en pingvin. Spill Grey Goo. Og mange flere!
Det er et morsomt spill, men å låse opp nivåpakker krever for mye grining for mynter og stjerner.
I♥tasty planet forever det er utrolig jeg ELSKER de forskjellige nivåene aspeshaly havnivået
det er UTROLIG, det er litt vanskelig å kontrollere. det er moro.jeg anbefaler det.etter en stund blir det kjedelig sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
de bør sette pilene som kontroller
Jeg elsket det, og men begynner på nytt
Jeg liker spillet, men det er noen problemer jeg hater det eneste jeg har et problem med er at i PC-versjonen er det ingen mynter, så ingen problemer med å fullføre spillet, men i Android-versjonen tar det meg evigheter å få hver skapning
dette spillet er til en viss grad morsomt. det er nesten umulig å få 3 stjerner på noe nivå, og jeg har ikke fått 2 på noen ennå. bare 1 stjerne og de fleste får jeg ingen. poengsystemet for stjerner er langt utenfor balanse, noe som kutter halve spillet fordi du trenger stjerner for å åpne flere nivåer. hvis det problemet ble løst, ville jeg elsket dette spillet
Det er veldig interessant og bra spill med god grafikk.