Post by pihopalasubc on Mar 4, 2022 17:02:41 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Race.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Race.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod många mynt ▞▞▞
▞▞▞ Race.io 2022 version ▞▞▞
Roligt beroendeframkallande spel, men kan inte spela vänner ens med onlinespel. Också poängtabeller visar inte kompispoäng ens i samma region, vilket betyder att poängtabeller är falska?
Håller på att låsa sig i nivå 18. Andra gången du trycker på race och skärmen blir mörk och ingenting... går aldrig till racet. Galaxy S8
iPhone 12 Pro Max Skal ClearCase Color Racing Green - Med ClearCase skyddar du den vackra design du betalade för samtidigt som den ger okompromissat skydd
CATS: Crash Arena Turbo Stars कार्रवाई uwqd
Det enda jag har problem med är så mycket eftersläpning. En annan sak är att "söka efter spelare" det stör mig verkligen eftersom det stannar uppe på skärmen medan jag spelar spelet och tävlar. Men annars är det bra. Det är utmanande att spela utan att titta.
Race.io Motorsport xbv
bra spel. men måste fixa annonserna som dyker upp mitt i rasfrågan. bara förlora troféer för ingenting. så irriterande😡 också spelet blir superklibbigt ibland. låser sig själv så att du inte kan dra dig ur ett luftsnurr. kraschade precis för en annons. när det händer mycket sluta med att stänga av det
Det här spelet är fantastiskt!!!!!!!!!!!!!!! Så många snabba bilar att tävla med. Du kan få bilar med hjälp av mynt. De flesta mynt du kan använda är 2 000 000 mynt.
När jag får högre nivå är nivåerna för mycket glitchy. Den andra cykeln fick plötsligt första rang medan jag höll första positionen. Det här gör mig arg 😠😡😤 Varje gång jag spelar det här spelet.
det var kul först eftersom du precis har börjat och du visste inte riktigt hur du skulle börja och allt du inte skulle det men sedan insåg du att alla människor du lekte med, förutom varje gång i en blå måne, var robotar. och närhelst du spelade med den riktiga personen, återigen mycket sällan, kan de ha något olämpligt namn eller namn på förbannelseordet i sig.
Race.io Corrida iub
Spelet är trevligt men jag tycker att ett tillägg efter varje lopp är för mycket och nu spelas tillägg mitt i spelet och tar troféer. Vänligen fixa
Det är bra men varför kan du inte göra dem offline?? Lägg till den funktionen där du bara slåss mot bots (med nivåer jag begär) och gör den till en designer där du kan köpa några skinn till din bil. Lägg till funktionen som är offline.
Sökresultat för: 'Sail Racing Race International GTX'
1½ stjärnor. Det här är en direkt rip-off av Rider. Plus att smidigheten och hastigheten inte är så stor. Nämnde jag att det är en rip-off? Ja. Om du vill gå och spela det ursprungliga, och enligt mig, roligare, OFFICIELLA spelet, sök "rider" och leta efter den blå och vita geometriska cykeln på en neonlila linje. (-:
Sweden - STANLEY
Enkelt spel. Annonser efter VARJE match. förstör bara känslan
Fortsätter säga till mig att jag inte har något internet och att jag ska ansluta... problemet är att jag har internet och min tjänst är på.. FAIL-appen 😕
Race.io Utrka crk
Det finns massor av annonser efter varje spelning. Och det finns alltid ett serverproblem. Anslutningen tappas hela tiden vilket gör det svårt att spela.
Det är ett bra spel, men priset för nya bilar och hur mycket du tjänar per race är löjligt. Du får $150 för 1:a plats på varje race, men bilar i de övre nivåerna kostar $75 000 till $200 000, och hur mycket du tjänar per race förändras aldrig på dessa nivåer. Vilket får mig att tro att de bara vill att du ska betala för mynt för att få bilar. Och av bristen på feedback från utvecklarna får mig att tro att det är just det. Även orättvisa rankingmatcher. Jag har 4240 poäng och de matchar mig med en spelare på 15 000 poäng? Verkligen
Jag skulle ge 5 stjärnor när spelet är tillgängligt i onlineläge och det fanns fler kartor. Nästan alla kartor ser likadana ut.
Blev besviken över att få reda på att detta inte var ett onlinespel. Det kan se ut som om det är det, på grund av att motståndarna har landsflaggor och till synes riktiga namn, men spelet fungerar fortfarande fullt ut i flygplansläge. Återigen, väldigt irriterad över att få reda på att jag spelade mot datorn.
16th place in tricky conditions | WestCoast Racing
Någon mer som märker det ständiga felet som pågår med blåbärskortet? Jag har en pinky men blåbäret matchar på något sätt min hastighet och passerar mig oftast. Ännu mer galet är hur felet flyttar dem en bit framåt på en bana även om vi först körde sida vid sida, sedan uppstår felet från ingenstans och det finns inget sätt att komma ikapp efter det. Och jag har spelat det här spelet ett tag jag vet om boost-nitro från backflips och allt det där men fixa den där tjuren!!
Älskar det här spelet. Ett nytt roligt sätt att tävla med fantastiska racerbanor. Lätt att spela och tack och lov är annonserna korta!
KHATTB
Speltid är samma mängd som annonstid
Total Commitment®. Explore our Race Line Collection —jackets, parkas, hoods—and gear made by the Sail Racing Design Lab®.
Det här spelet verkar vara ett online multiplayer-spel. Men bara för att vara säker stängde jag av wi-fi. Men det gjorde ingen skillnad. "Online" fienderna dök fortfarande upp..och tävlade med mig. Det betyder att det här spelet är en falsk multiplayer.. du tävlar inte med folk. Du tävlar bara med AI.
Bike Race, ett motorcykelspel med mycket ...
du måste balansera, lägger du till, man kan inte njuta av spelet med så många reklamfilmer. eftersom låt oss vara ärliga där reklam
Upprepande och inte det minsta utmanande. Du måste anstränga dig för att inte komma först varje gång
Jag gillar det här spelet, jag är tråkig och spelar mitt gamla och lägger till, kom och jag laddar ner och jag såg att det här är så roligt
Skaffa Aquapark.io! - Microsoft Store sv-SE
det här är det bästa spelet jag har spelat på evigheter du borde skaffa det det är lite tidigt så roligt och jag älskar det så mycket att jag inte har förlorat ett enda spel än, skaffa spelet om du vill ha kul på mobilen.
Roligt spel men att fortsätta att be mig betygsätta vilket är irriterande helt enkelt en stjärna eftersom det kan sluta begära ett pris.
det här är ett bra spel, men det enda jag inte gillar är att det inte finns så många arenor och vi behöver fler banor och även spelet är bokstavligen för lätt.
Det är ett fantastiskt spel så jag ger 4 stjärnor Min favoritbil är mört och guld. Mycket fantastiskt spel jag gillar det här spelet är bäst eftersom det finns så många bilar. Speed-bilar som blod, mört, galna, neon Goldy, blåbär och lightspeed problem högt pris ljushastighet 2lakh detta är väldigt högt pris hitta på Ny app så här och lågt pris men spelet är fantastiskt🚗🚗🤑🤑🚗
Enkelt men roligt racingspel, men... Jag betalade för att få annonser borttagna (vilket jag tyckte var värt det). Men med den senaste uppdateringen finns det nu animerade annonsbanners över skärmen under loppen. Detta är a) väldigt distraherande, b) avbryter spelet om du trycker på bannern av misstag och c) det är frustrerande, eftersom jag faktiskt betalade för att spela spelet utan annonser.
överlag bra spel men det finns för många annonser, jag hatar annonser, plzzz ta bort det om du vill vara ett 4- eller 5-stjärnigt spel
race - betydelser och användning av ordet. ... ord till race. racer, racing ... Det har bara seglats ett enda race i serien där två lag faktiskt har mötts.
det är ok. Jag hade väldigt roligt och hade många vinster, men när jag får en annons på 30 sekunder när jag öppnar appen, efter att ha tävlat, oavsett om jag klickar på knappen för extra pengar eller inte. Jag spenderar mer tid på att titta på annonser än på att spela. Jag förstår att du behöver pengar men kanske tona tillbaka det?
Kul!, men snälla ge oss mer än 3 låtar...Till och med 1 eller 2 mer woyld Ta det här spelet till nästa nivå. Ta några poäng till...för att hänga med över 5000 måste vi spela och lägga oss på första plats för att ens gå vidare... det är i alla fall en mans åsikt, men jag är en spelare, som inte vet vad en kund"jag" skulle gillar att se. Jag är också en affärsman och du måste alltid hålla din klientel nöjd, eller nära den, men fler spår är ett absolut måste.
Utmärkt spel. Utvecklaren kan lägga till fler funktioner till spelet
allt är bra
Trimmer / Grinder - Artemis Racing
Race.io Jeux de courses knzg
Det här är väldigt bra spel. Vad är full form av io? jag vet inte. Snälla berätta för mig. Detta är mycket avkopplande spel. Jag är väldigt bra i det här spelet och jag älskar det här spelet. Det finns så många bilar. Jag vinner alltid det här spelet. Bara 1 gång kommer jag att förlora.
Race.io Трке twd
Sail Racing Race Down Jacket Dam - Länna Sport