Post by atinguitade on Mar 16, 2022 2:28:52 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Flippy Knife ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Flippy Knife IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod för att öka poäng ▞▞▞
▞▞▞ Flippy Knife 2022 version ▞▞▞
Det är riktigt roligt och får Time to fly by, men några av knivarna är utmanande men förutom det rekommenderar jag det här spelet.
Flippy Knife Jangovar pgc
Mycket roligt men ibland så fastnar inte kniven även om den landar som alla andra kast.
Ganska bra spel men försök att göra kontrollerna mer responsiva och försök lägga till färre annonser och de där premiumsakerna
Alldeles för många annonser jag får måste du ha dem, men varje gång jag klickar på något dyker det upp en annons som också får min telefon att misslyckas.
Jag tyckte det var roligt att använda bladen
Återkommer till det här spelet efter ett tag. Har tappat alla framsteg...
Det är alldeles för många annonser, och någon gång landar kniven på bladet och den registrerar inte. Det finns dock massor av vapen.
Jag älskar det här spelet det .Jag gillar det ger dig belöning och det borde finnas ett läge där dina hacka saker genom att fräsa knivar knivar. Och yxvapnen och motorsågen ska hugga planerna i 1 hugg
Det här är ett väldigt roligt spel men det kan göra dig arg från vad jag har sett från andra recensioner, även om det har en ramreklam då och då är det fortfarande roligt och jag tycker att många fler borde prova det här.... såvida du inte blir väldigt arg
Det här spelet är roligt, men för det mesta tittar du bara på annonser även om du säger nej till en. Om du verkligen vill spela ett spel, välj sedan ett annat spel att ladda ner.
Den är så rolig och jag älskar den😍😍
Brukade ha spelet före alla annonser. Det var jättebra och jag hade ett gäng knivar. Raderad och installerad om 1 eller 2 år senare. Fler spellägen, vilket var coolt, men mina knivar var borta men jag kunde hantera det. Däremot kan jag inte riktigt hantera annonser var 2-3 gånger jag misslyckas.
Verkade vara ett coolt koncept men inte med annonser bokstavligen var 45-60:e sekund. Jag kunde inte tro mina ögon hur många annonser jag fick. Enormt slöseri med tid.
Varje gång jag får ett märke, även om jag inte hade förlorat, startar poängen om. Det är irriterande. Ibland gör jag mitt bästa resultat, får ett märke och poängen kommer tillbaka till 0. Du borde fixa det.
Roligt när man har tråkigt
Annonser det här spelet lurar dig ständigt det säger anspråk på belöning och ger dig en annons sekunder senare en ta-belöning dyker upp blandas i bakgrunden detta spel är pengar hungrig PERIOD.
Spelet är bra och beroendeframkallande men det har väldigt påträngande annonser. Jag förstår att du måste tjäna pengar, men gånger annonser? hel sida? det är ganska upprörande
My Hero’s Love: Drake – Otome Igranje uloga rpjo
Ost
Som bh spel!!!!!!!!!!
Det är faktiskt riktigt roligt
10/10 väldigt roligt jag har nästan alla knivar
Kan kasta dessa knivar på folk IR OCH om det finns för många tillägg är det bara att stänga av WI-FI internet
Bara
I BOOM-läge är lvl 49 trasig och mycket svår att slå! Varje gång du träffar de två brädorna framför dig faller de på plattformen där du kastar kniven och du tappar genast och måste starta om. Vänligen fixa detta ASAP
Solid spel, men annonsen längst ner på skärmen är irriterande.
WAYYYYY för många tillägg, skulle föreslå att man sänker priset på spelet med ungefär en dollar också. Men totalt sett är själva spelet roligt, fördriver tiden bra och på gränsen beroende.
Det enda dåliga är alla annonser och jag vill inte betala för att bli av med dem
Bra spel skulle vara 5 stjärnor om du inte tryckte ner annonserna i halsen på mig. Tvingade mig att se för stora och dyker sedan upp med pay för att ta bort annonser. Om jag kunde göra det skulle jag göra det men jag kan inte just nu, så jag måste se annonser väldigt nära varandra och annonser som tar evigheter.
Bra tid att midja app men det finns mycket jordbruk för mynt också massor av annonser men du kan bara stänga av internet och data.
SÅ MÅNGA ANNONSER! Det är löjligt att ett så enkelt spel som ett spel som vänder föremål kan ha så många jäkla annonser! Att sätta din telefon i flygplansläge hjälper inte. Förutom den aggressiva intäktsgenereringen är det ganska kul. En stor tidsmördare.
hälften av tiden registrerar det inte ens när din kniv träffar något på rätt sätt
Jag har spelat sedan Flippy Knife sedan den släpptes första gången, och jag har bara ett problem med det. Det finns så många annonser i det här spelet att det nästan är omöjligt att koppla av.
Super påträngande
detta är ett fantastiskt spel som förstörts av girighet. du får redan massor av intäkter från annonserna jag tittar på för att fortsätta en misslyckad runda, för att få fler knivar, för att fördubbla en belöning. plus pengarna du tjänar på att dumma barn köper ditt vidriga 25 euro-paket. det borde räcka men nej, du var bara tvungen att pressa oss mer och lägga till fler annonser mellan olika nivåer. om dessa annonser inte skulle existera skulle detta vara ett 5-stjärnigt spel.
Super bra spel
Annonser, alldeles för många annonser för allt. Det brukade också vara ett bra spel.
Ganska kul
Det är svårt.
Sök på sharpness gaming på youtube
för många annonser men överlag ett bra spel med grafik och lägen.
Spelet är roligt de första 10 minuterna men efter det kommer det en annons var 3:e eller 4:e knivvändning. Jag skulle betala $0,99 för att ta bort dem om det var ett alternativ, men det finns inget sätt att jag kommer att betala $2,99 i veckan för att spela en app på min telefon. Ärligt talat har jag en aning om varför utvecklaren skulle göra det till en veckobetalning. Det är nästan som att de inte vill att folk ska få det så att de kan köra en annons var 30:e sekund.
Spelet är roligt! Men när du spelar combo-läget avbryter det dig med ständiga prestationer, och när du kan rensa bort det är din combo borta! Jag behöver inte en prestation för varje 25 poäng till jag gör. Jag skulle kunna få en större poäng om jag inte ständigt blev avbruten.
trevlig
Jag gillar sona spel som man fastnar för det är därför jag tycker om det här spelet
jag gillar det nya men varför finns det så många annonser?! (gillar fortfarande spelet) :-)
Detta brukade vara ett bra spel - det är den enda anledningen till att betyget är så högt. Jag spelade det för flera år sedan och älskade det men jag laddade ner det nyligen och intäktsgenereringen har kommit utom kontroll. Det finns i princip annonser gömda bakom varje knapptryckning nu och det gör spelet nästan ospelbart.
Det är kul när man inte har något att göra
Spelet är roligt och beroendeframkallande. -1 stjärna eftersom det är ALLT för många tillägg. Det får mig nästan inte att vilja spela det. Jag gillar det eftersom det är utmanande (för mig i alla fall) men jag får fortfarande glädje av det. -1 stjärna eftersom det enda som inspirerar mig att fortsätta spela är för att jag har Rusty Cage-kniven (som jag älskar ❤ ) men jag skulle ha tagit bort spelet om jag inte haft kniven. Så överlag är spelet så som så för mig. Jag vill skriva en längre recension, men det tillåter mig inte. 😑