Post by atinguitade on Mar 16, 2022 3:02:30 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ The History of Everything ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The History of Everything IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekoder for at øge guld ▞▞▞
▞▞▞ The History of Everything 2022 version ▞▞▞
Dette er en meget god app, men jeg har et problem med den. Appen skal have en OPGRADERING. Nogle ting skal tilføjes, såsom Covid-19, slaveri og andre store begivenheder, der har eller måske stadig sker. Sidste opdatering var 26/12/2018. Det er 2021. Jeg er meget skuffet, men det er en meget lærerig app. Det mangler bare noget progression
god app. der er en fejl, hvor det siger, at det romerske imperium var 26 år siden, fordi det var 27 år f.Kr. (Beskrivelsen "siden" er baseret på år 0 i stedet for år 2019)
Utroligt, tilføj venligst mere begivenhed i det ❤️
ikke så meget nyttigt
Kunne lide animationen og de korte noter 👍
Sentinels Sidekick Kort hcmf
Nemme smukke små illustrationer med let at huske information, fantastisk til læring, jeg vil anbefale at downloade. Jeg ville elske nogle flere begivenheder på tidslinjen.
Jeg elsker denne app.. FANTASTISK ARBEJDE.. Den har et enkelt og flot minimalistisk design og glat animation
Denne app gør et meget godt stykke arbejde med det grundlæggende, men er meget eurocentrisk i sin lære og ignorerer fuldstændig størstedelen af verden. Det har en god skala og en brugervenlig grænseflade, vil bestemt anbefale til børn, men ikke nogen, der ønsker at grave dybt.
meget god app, men jeg ville gerne have det, hvis du føjede mere til den, som f.eks. Titanic-forliset eller slaget ved hastings.
Dejligt overblik men ikke helt nok arrangementer. Jeg elsker looping, minimalistiske animationer og den enkle ui, men jeg ville ønske, der var mere end blot de par begivenheder, der er i øjeblikket.
SER FANTASTISK ud! Bare fortsæt med at opdatere appen med ny info og grafik, for historie er meget meget mere end en håndfuld store begivenheder. Fortsæt det fantastiske arbejde.
God app, men... Der er alt for få dates. Det er ikke hele historien. Du skal sætte vigtigere datoer i denne app. Ligesom, hvor er opdagelsen af Amerika?? Løs dette, så er det et 5-stjernet hit.
meget unik præsentation, fantastisk arbejde med brugergrænsefladen
Fungerer problemfrit på xiaomi mi a1. Vil du open source denne app? der sker en masse fede ting, som jeg gerne vil se, hvordan bliver implementeret
fantastisk app, jeg elsker det
Altings historie? Hvad med historien om kviksølv? Venus? Mars? Jupiter, saturn uranus, neptun, pluto? Jeg ville have historien om de planeter, men det er der ikke! Hvorfor er titlen "The History of Everything"? Der er ingen historier om vores planeter undtagen jorden.
Sød men ingen substans.
elsker at sige, at det er den bedste nysgerrighed-app, jeg nogensinde har fundet, på grund af dens fantastiske hårdt arbejde i det visuelle, er den meget effektiv og effektiv, som vi kan forstå. Du kan finde masser af indhold, som vil hjælpe dig. Din funktion til favoritter er den bedste, som jeg kunne lide mest.
Fantastisk app!!!!!!!🖖🤘😄
God app. Godt design. Den indeholder en masse nyttig viden. Jeg elsker den måde, de viser tidslinjen og designet, så attraktivt. Jeg anbefaler bestemt denne app med mine venner.
Det er fantastisk, men... Hvor er den kortvisning, vi så i live? Jeg ville lege med den!Jeg får den til 5 stjerner, når jeg får opdateringen med den
Spor dig muligvis og indsamler dine private oplysninger
Jeg tror på Gud, så jeg gav dette en 2-stjernet anmeldelse😞
God idé, men meget ufuldstændig
Wow! Kudos til udviklerne for at lave sådan en fantastisk smuk app. Det bedste af det hele er, at det er open source!
Fantastisk app. Tillykke til udviklerne for at lave sådan en god app og også holde den væk fra reklamer. Alt det allerbedste.
Medbring venligst Dark Mode
Jeg elsker denne app! tak kurzgesagt!
tilføj venligst mørk tilstand
god måde at få en grundlæggende idé om historien på en på tidslinjen, der er nem at navigere
meget attraktivt med et sødt design!
Tilføj mere indhold
nice, men tilføj noget som historien om internet, chip, pyramide eller civilisation
visuelt flot, men har brug for mere indhold!
lær historie først barn, så lav historie-app
navnet på appen skal være en oversigt over historien, da der ikke er nogen reel mængde information kun de respektive tidspunkter for begivenheder
Har ikke prøvet det endnu, men kurzgesagt leverer altid kvalitetsindhold. Jeg ser frem til at få mit sind skævt
Jeg elsker virkelig det søde design af dette, virkelig imponerende! Denne 'Historie om alt' har dog ikke meget information om historie. Jeg foreslår, at du lægger mere information specifikt i epoker som den antikke æra, hvad var de andre kongeriger, der også rejste sig? Det er ikke kun Rom og Egypten. Hvad med Mesopotamien og Alexanders opståen? Hvad med den tidlige højmiddelalder? Det ville være bedre, hvis du også kan inkludere de nuværende mønstre, der deltog der, såsom feudalisme.
At tænke fra mobil dev til en multiplatform frontend.Fortryd aldrig at lære Darr & flutter!
LG K10 er en telefon på mellemniveau, og rulleydelsen (selv på startskærmen) er som 5 fps... Animationerne på tidslinjen fejler og hopper over hele skærmen konstant... Appen fraråder mig og andre mennesker at lære og bruge Flutter til vores egne apps. Denne app er bare smerteligt forfærdelig janky og upræstativ.
History-appen var alt i alt meget godt design. Jeg ♥️ det.Men kun én manglede denne app giver kun engelsk sprog. Mit forslag, brug nogle aktuelle opdateringer, herunder er bedre.
Jeg troede, jeg kunne klikke på alle objekter og få detaljerne i det, det er det ikke